CS FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

CS FORUM

CS FORUMLA İLGİLİ NE ARARSANIZ
 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 Counter Strike Source

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
CeVDeToR
Admin



Mesaj Sayısı : 58
Kayıt tarihi : 22/07/09

Counter Strike Source Empty
MesajKonu: Counter Strike Source   Counter Strike Source I_icon_minitimeÇarş. Tem. 22, 2009 6:48 pm

Piyasaya çıktığı ekim ayında profesyonel oyuncu dünyasının fazla ilgisini çekemeyen Counter-Strike:Source, büyük oyun turnuvalarında oynanmaya başlaması ve yakın zamandaki turnuvaların bu versiyonda düzenleneceğinin açıklanmasından sonra tüm dikkatleri üzerine çekti. Oyun dünyasına adeta bomba gibi düşen ve bir çok tartışmayı beraberinde getiren bu önemli değişim açıklamalarının ardından biz de Counter-Strike:Source'u profesyonel oyunculuğun geleceği açısından inceledik.

1998 yılında çıkan Half Life’ın grafik motorunu kullanan Counter Strike’ın eski versiyonu, DirectX 9.0 destekli günümüz oyunlarıyla karşılaştırıldığı zaman oldukça sönük kalıyordu. Bu nedenle uzun bir süredir eski grafiklerle oynanan
Counter-Strike, Half-Life 2 ve Source’un gelmesiyle kabuk değiştirdi.

Source’a uyarlanan haritalar; yeni nesil yansıma ve ışıklandırma efektlerinin tamamı kullanılarak baştan yaratılmış olsalar da orijinal versiyonlarından hiç bir şey kaybetmemişler. Özellikle de_aztec ve son yama ile birlikte gelen de_prodigy haritaları görsel birer şaheser olarak nitelendirilebilirler.

Oyundaki yeni efektler ise görselliği ilk oyuna göre çok daha üst seviyelere taşıyarak oyunun atmosferini bir hayli değiştirmiş. Aztec haritasında su üzerindeki yansımalar, Dust’ta kapalı alanlardaki tozların parıldaması gibi detaylar bu haritaların havasını tamamen değiştirmiş. Oyuna eklenen yeni karakter modelleri ve animasyonlarla desteklenen bu görsel değişim oyunu çok daha gerçekçi hale getirmiş.

Half-Life 2 için tasarlanan ve yeni versiyona adını veren Source oyun motoru ise hem görsel hem de oynanış açısından bir çok yenilikle karşımıza çıkıyor. Havoc destekli yeni fizik motoru sayesinde çevredeki varil, tuğla gibi nesneler artık silahlara ve bize tepki veriyor. Görsel anlamda karakterlerin ölüm animasyonları için kullanılan kukla (ragdoll) efekti ve çevredeki patlamalardan etkilenen nesnelerin sağa sola fırlaması, DirectX 9.0 ile birlikte gelen yeni efektler ve baştan tasarlanan grafiklerle birleşince gerçeklik hissini çok daha ileriye taşıyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Counter Strike Source
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Counter Strike Source Silahlar
» Counter Strike Source Botlar
» Counter Strike Source Haritaları
» Counter Strike Source Yeni Bomba Dinamikleri
» Counter-Strike Source , Ping Düşürme , ve , Rate Ayarları CS

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
CS FORUM :: CounterStrike :: CounterStrike GeneL-
Buraya geçin: